چهارشنبه ٠١ خرداد ١٣٩٨
آخرین اخبار
اخبار > مدیران دستگاه های اجرایی روابط عمومی را به جایگاه واقعی خود ارتقاء دهند/لزوم پاسخگویی روابط عمومی ها و مدیران به رسانه ها/ضرورت حرکت روابط عمومی ها به سمت روش های نوین اطلاع رسانی/روابط عمومی ها خدمات را به موقع منعکس نمایند


چاپ
ارسال به دوست شماره خبر:١٦٤١٥

تاریخ:1398/02/25


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:
مدیران دستگاه های اجرایی روابط عمومی را به جایگاه واقعی خود ارتقاء دهند/لزوم پاسخگویی روابط عمومی ها و مدیران به رسانه ها/ضرورت حرکت روابط عمومی ها به سمت روش های نوین اطلاع رسانی/روابط عمومی ها خدمات را به موقع منعکس نمایند

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: مدیران دستگاه های اجرایی به جایگاه روابط عمومی و اثر گذاری آن در جامعه برای تحقق اهداف مورد نظر باور و ایمان داشته باشند و این ظرفیت مهم دستگاه را به جایگاه واقعی خود برای تحقق اهداف مورد نظر برسانند.

 

 

 

 


به گزارش  روابط عمومی استانداری هرمزگان، دکتر ایرج حیدری در نشست صمیمی با مدیران  روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان هرمزگان به مناسبت هفته روابط عمومی با تبریک فرا رسیدن روز ملی ارتباطات و روابط عمومی  با اشاره به جایگاه ارتباطات در عصر کنونی ، عنوان کرد:  در قرن بیست و یکم  رسانه و ارتباطات از جایگاه ویژه ای در بین جوامع برخوردار است و این مهم یکی از بنیادی ترین  دانش ها و از عوامل مهم پیشرفت جوامع بشری است و اگر کشوری نتواند به خوبی  از ظرفیت رسانه و ارتباطات  برای توسعه بهره ببرد  در مسیر رشد و توسعه با موانع جدی روبرو خواهد بود.

وی با اشاره به اهمیت  روابط عمومی ها، خاطرنشان کرد: روابط عمومی یک دانش  و هنر است  که در  یک فرآيند  دو سویه درون و بیرون دستگاه اجرایی را به هم مرتبط می کند و روابط عمومی موفق است، که بتواند ارتباط دو سویه بیرون و درون دستگاه اجرایی را به خوبی برقرار نماید و اگر این ارتباط دو سویه محقق نگردد  دستگاه اجرایی در رسیدن به اهداف مورد نظر ناموفق خواهد بود.

سرپرست  معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان  با اشاره به جایگاه  روابط عمومی، تصریح کرد: هم مدیران دستگاه های اجرایی و هم مدیران روابط عمومی ها به جایگاه روابط عمومی و اثر گذاری آن در جامعه برای تحقق اهداف مورد نظر باور و ایمان  داشته باشند و این ظرفیت مهم دستگاه  را به جایگاه  واقعی خود برای تحقق اهداف مورد نظر برسانند.

سرپرست  معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان  با تاکید بر پاسخگو بودن روابط عمومی، عنوان کرد: اگر مساله  و سوالی در ارتباط با عملکرد  دستگاه های اجرایی در متن جامعه ،رسانه ها و فضای مجازی مطرح می شود روابط عمومی ها باید اقدام به پاسخگویی و شفاف سازی کنند تا شبهات مطرح شده برطرف گردد.

وی در همین رابطه تصریح کرد: انعکاس به موقع خدمات دستگاه ها توسط روابط عمومی ها می تواند نقش مهمی در برطرف نمودن سوالات مطرح شده در ارتباط با عملکرد آنها در جامعه داشته باشد.

حیدری با تاکید بر پاسخگو بودن روابط عمومی ها و مدیران دستگاه های اجرایی به رسانه ها ، خاطرنشان کرد : موضوع مهمی که کلیه روابط عمومی ها و مدیران باید در صدر برنامه کاری خود قرار دهند پاسخگو بودن به موقع آنها به رسانه ها و جامعه است.

سرپرست  معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تصریح کرد: پل ارتباطی مستمری بین  روابط عمومی ها و مدیران دستگاه ها با رسانه ها و جامعه برقرار باشد تا به سوالاتی که در حوزه مرتبط با کار آنها در جامعه مطرح می شود به موقع پاسخ داده شود.

وی در همین رابطه گفت: اصحاب رسانه و فعالان رسانه ای مورد احترام و تکریم مدیران دستگاه های اجرایی و روابط عمومی ها باشند و به سوالات آنها پاسخ داده شود و مطالبات آنها نیز به موقع پرداخت گردد.

حیدری با تاکید بر انعکاس خدمات دستگاه ها توسط روابط عمومی ها، عنوان کرد: در شرایطی که دشمنان به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام هستند روابط عمومی ها می توانند نقش بسزایی در خنثی سازی هجمه های دشمنان با انعکاس به موقع خدمات دولت و نظام داشته باشند.

سرپرست  معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: مدیران دستگاه های اجرایی استان، شورای هماهنگی روابط عمومی های استان را که از جایگاه قانونی برخوردار است حمایت  و همراهی نمایند تا این شورا در دستیابی به اهداف مورد نظر خود که تقویت و بروز رسانی روابط عمومی هاست، موفق باشد.

سرپرست  معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با تاکید بر حرکت روابط عمومی ها به سمت فناوری های نوین برای اطلاع رسانی ، خاطرنشان کرد: با توجه به گسترش روز افزون ارتباطات ضروری است روابط عمومی ها به سمت روش های نوین اطلاع رسانی نظیر استفاده از فرصت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی حرکت کنند تا در دستیابی به اهداف مورد نظر بیش از پیش موفق گردند.

وی گفت: باید با تلاش و برنامه ریزی همت نمود روابط عمومی را در دستگاه های اجرایی را به جایگاه واقعی خود رساند و مدیران دستگاه های اجرایی اگر  بخواهند در جامعه موفق باشند و خدمات آنها به صورت مناسب در جامعه منعکس گردد  باید به جایگاه خطیر روابط عمومی  در دستگاه  توجه ویژه نمایند.

شماره خبر : ١٦٤١٥
.انتهای پیام


خروج




کانال ارتباطی

شماره تماس : 33613221 076
نمــابر : 33610463 076
شماره پیامک : 50002761
آدرس استانداری : رسالت جنوبی - جنب پارک دولت

استان هرمزگان

استان هرمزگان، جنوبی ترین استان ایران، در ساحل خلیج فارس و دریای عمان با جمعيت 1 ميليون 578 هزار و 183 نفر و مساحتی حدود 68 هزار و 476 کیلومتر مربع قرار دارد. این استان از شمال و شمال شرقی با استان کرمان، از شمال غربی و غرب با استان های فارس و بوشهر و از شرق با استان سیستان و بلوچستان همسایه بوده و جنوب آن را آبهای گرم خلیج فارس و دریای عمان به صورت نواری به طول تقریبی 900 کیلومتر در بر گرفته است. مرکز استان هرمزگان، بندر عباس است و 13 شهرستان، 38 شهر، 38 بخش و 1277 روستا دارد.